Biuro obsługi klienta: +48 797 646 025
MÓJ KOSZYK zamknij
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE zamknij
Lista jest pusta

FAQ

1. W jakiej formie sprzedawane są lampy?
Wszystkie sprzedawane przez nas lampy są dostarczane poskładane, gotowe do montażu.
Opakowanie dostarczone przez kuriera powinno być zawsze sprawdzone w jego obecności.

2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji wynosi do 5 dni chyba że na stronie produktu widnieje inne data. W sytuacji gdy zależy Państwu na czasie, można z nami telefonicznie uzgodnić możliwość i termin szybszej dostawy.

3. Ile wynosi gwarancja?
Okres gwarancyjny na nasze produkty wynosi 24 miesiące. Należy pamiętać, iż gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz wpływu innych czynników (detergenty, zalanie, itp.). Warunki dostarczenia reklamowanego produktu lub możliwości wykonania oględzin u klienta prosimy ustalać indywidualnie – telefonicznie.

5. Dostawa i płatność.
Lampy wysyłamy firmą kurierską DPD. Koszt dostawy wynosi 25 zł przy przedpłacie lub 30 zł w przypadku przesyłek pobraniowych (płatnych u kuriera).

6. Czy mogę odebrać osobiście produkty zamówione w sklepie internetowym?
Tak, zamówiony towar można odebrać bezpośrednio w naszym magazynie pod adresem Łękawica 67, 34-124 Łękawica. W przypadku odbioru osobistego konieczne jest wcześniejsze ustalenie terminu odbioru.

7. Czy ceny podane na stronie są cenami brutto czy netto?
Każda cena która widnieje na stronie oooled.pl jest ceną brutto.

8. Czy do złożonego zamówienia mogę dodać kolejny produkt?
Do już złożonego zamówienia można dodać kolejny produkt o ile złożone zamówienie nie zostało spakowane i przekazane do dostawy. Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny w celu ustalenia możliwości zmiany zamówienia.

do góry